Sugen på att bli aupair, hur?
Insett att jag är väldigt sugen på att bli au pair men har nog ingen möjlighet att få ihop de 200timmarna. Är det bara att ge upp drömmen nu?
Vad kul ! 🙂
Var vill du åka? Med tanke på att du skriver att du måste få ihop 200timmar så förmodar jag att du tänkt åka med en förmedling?
Du kan försöka sitta barnvakt om du har vänner/bekanta som har mindre barn. Du kan anmäla dig till svenska kyrkan som har något sådant "program där du hjälper ensamstående att passa deras barn.
Du kan också höra av dig till förmedlingen och höra vad dom säger och se om dom kan hjälpa dig/ge dig förslag 🙂
Jag förmodar att det är USA som lockar mest om du vill åka med förmedling? Ett annat alternativ är i så fall att du kan börja smått och åka antingen som sommarau-pair eller vara au-pair ett par månader/ett år i Europa- exempelvis England.
(ber om ursäkt för ett rörigt inlägg 😛)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Hur har det gått? 🙂
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/