Au pair iFokus

Au pair

Etikett: 8-övrigt
Läst 910 ggr
Karmatarerskanise
1

Hur blev du med familj?

Hur gick det till när du blev med din nya familj?  Matchade argenturen er?

leemland
1

Jag åkte privat så jag letade själv familj :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Yoshiii
0

Jag åkte privat, det gick ganska fort att hitta en lämplig familj (faktiskt de första som skrev till mig, av typ över 50!) och jag är så glad att de gått så bra :) Förut kunde jag inte ens kunna föreställa mig att åka privat, det kändes så osäkert på något vis. Men jag uppfyllde inte körkortskravet som så många agenturer har, och sen var jag inte helt pepp på att åka iväg ett helt år.

Karmatarerskanise
0

Jag åkte också privat. Sökte familj på någon stor internationell sida.  Det ångrade jag sen när det inte blev bra.

Eminza
0

Jag åkte privat. Hittade också min familj via en stor internationell sida.

leemland
0

#4 Vilken sida sökte du via? :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Eminza
0

#5 Jag hittade min på www.aupair-world.net. Hur hittade du din familj? :)

leemland
0

#6 Via samma sida :P

/ J 

MatildaSjöberg
0

Organisation :-)

Calcifer
0

Jag använde också aupair-world. Det är både på gott och ont att åka privat. Till viss del är det bra för man kan söka efter saker som annars är svårt att hitta, och man kan vara kräsen på ett annat sätt. Men negativt är ju såklart att hamnar man hos fel familj kan man hamna i kris.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"