Au pair iFokus

Au pair

Etikett1-europa
Läst 526 ggr
leemland
0

Att göra på Irland

Här kan vi tipsa varandra om vad man kan göra på den underbara gröna ön Irland. 🙂 

Jag kan börja. 

Naturen är något man absolut inte ska missa, jag fick själv väldigt mycket av naturen där jag bodde. 
Och är du på västkusten vid Limerick ska du klart ta dig ut till Bunratty Castle. 

Fyller på mer sen när jag kommer på 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Yoshiii
0

Jag ska med familjen jag bor hos till något slags äventyrsland som påminner om Lalandia i Danmark, kommer inte alls på vad det heter just nu men det låter som det kommer vara jättekul! :) Inte hunnit uppleva mycket mer än naturen i Irland än så länge men fyller på med mer ju längre jag varit här!

leemland
0

#1 Va kul :) Gör du de! 

Var är du på Irland?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Yoshiii
0

#2 Jag är i en liten by utanför Monaghan (staden) :) Var bodde du när du var här? :)

leemland
0

#3 Okej. Jag va i en håla som hette Bunratty utanför Limerick . Bunratty bestod av en lång väg bara, därför jag kallar de håla :P

/ J