Annons:
Etikett8-övrigt
Läst 765 ggr
Lollan01
5/30/18, 6:49 AM

Vart gjorde ni era 200 timmar?

Hej! Jag är väldigt intresserad av att åka iväg som au pair efter gymnasiet. Man måste ju jobba 200 timmar med barn innan, och min fråga är, vart gjorde ni det om ni gick i skolan medans? Hur hinner man med allt? Tack på förhand!

Annons:
leemland
6/5/18, 12:41 PM
#1

Hej Lollan01. 

Vad kul att du vill åka iväg =) 
Till att börja med tänkte jag fråga var har du tänk åka? Och har du tänk åka privat eller via agentur? 

Jag vet att många har timmarna genom barnpassning och kanske praktik via skolan.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lollan01
6/7/18, 12:07 PM
#2

Jag har tänkt åka via en agentur, känns bra och säkert att göra så:)

leemland
6/8/18, 10:03 AM
#3

#2 Okej. Är det då USA som lockar mest eller? 🙂 
Hade jag varit som du hade jag kontaktat agenturen du tänkte åka med och kolla lite mer om hur de tänker och vad dom anser man ska göra. 

Annars så är ett alternativ att först åka som sommar au-pair eller under kortare period här i Europa. Då får du ju lätt ihop 200h på 2-3 månader 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lollan01
6/13/18, 5:50 PM
#4

Ja det är usa som lockar ;) Ja det lät som en bra idé! Vilka länder i Europa är att rekommendera?

leemland
6/23/18, 3:15 PM
#5

#4 Jag har själv varit på Irland och har släkt och vänner som varit i uk. :) Så de är mina tips ;P Men sen handlar det ju om vad du själv är intresserad av :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

silverfiisk
6/25/18, 8:52 PM
#6

#4 Jag var au pair i London och trivdes superbra i staden. Jag hittade min familj på aupairworld som är en jättebra sida. Jag skulle dock rekommendera att åka via en agentur om man ska långt bort, ifall att det inte blir bra. Lycka till!

Annons:
LinneaWik
9/4/18, 7:13 PM
#7

jag har inte vart där :)

Vixxen
11/22/18, 2:50 PM
#8

Sitta barnvakt, arbetade med barn i stallet (hjälpa till före och efter ridlektionerna på en ridskola),

Upp till toppen
Annons: