Annons:
Etikett10-undersökningar
Läst 640 ggr
leemland
12/3/14, 6:22 PM

Vad saknar du med ditt värdland ?

Precis som rubriken . Vad saknar du med ditt värdland? 🙂 Finns det något du saknar överhuvudtaget eller är du bara glad att du fick komma hem? 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
leemland
12/3/14, 6:23 PM
#1

Själv så saknar jag nog mest naturen och folket på Irland, dom va så trevliga fast man inte kände dom 🙂 Dit vill jag verkligen igen 👍

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Eminza
12/6/14, 1:14 PM
#2

#1 Irland tycker jag låter så spännande. Har länge velat resa dit. Det ser så vackert ut på de bilder och filmer jag sett. Jag saknar värmen (Spanien). :)

leemland
12/6/14, 4:48 PM
#3

#2 Det va väldigt mysigt 🙂 Det enda negativa va att jag hamnade väldigt fel för min egen skull. Men får du chansen så åk dit! 🙂

Var i Spanien va du ?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Eminza
12/7/14, 10:52 PM
#4

#3 På solkusten, i en stad utanför Malaga, så det var nästan lite för varmt ibland :)

Upp till toppen
Annons: