10. Undersökningar

Vad saknar du med ditt värdland ?

2014-12-03 18:22 #0 av: leemland

Precis som rubriken . Vad saknar du med ditt värdland? Glad Finns det något du saknar överhuvudtaget eller är du bara glad att du fick komma hem? Lipar

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2014-12-03 18:23 #1 av: leemland

Själv så saknar jag nog mest naturen och folket på Irland, dom va så trevliga fast man inte kände dom Glad Dit vill jag verkligen igen Tummen upp

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2014-12-06 13:14 #2 av: Eminza

#1 Irland tycker jag låter så spännande. Har länge velat resa dit. Det ser så vackert ut på de bilder och filmer jag sett.

Jag saknar värmen (Spanien). :)

Anmäl
2014-12-06 16:48 #3 av: leemland

#2 Det va väldigt mysigt Glad Det enda negativa va att jag hamnade väldigt fel för min egen skull. Men får du chansen så åk dit! Glad

Var i Spanien va du ? 

/ J 

Anmäl
2014-12-07 22:52 #4 av: Eminza

#3 På solkusten, i en stad utanför Malaga, så det var nästan lite för varmt ibland :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.