Annons:
Etikett7-om-ifokus
Läst 1427 ggr
leemland
11/27/14, 7:15 PM

Medarbetare till Au-pair sökes

Söker nu en Medarbetare som kan hjälpa mig få igång sajten . 🙂

Jag ser gärna att medarbetaren har varit iväg som au-pair redan eller är iväg just nu.(kanske är i matchningsprossesen)  Skulle vilja att medarbetaren hjälper till att svara på eventuella frågor, starta nya trådar och göra någon ny artikel när den känner för det :) 

Så jag vill att medarbetaren: 

  • Göra nya trådar 
  • Få fram en och annan artikel
  • Svara på frågor
  • Hjälpa till att få fart på siten helt enkelt 🙂

Är någon intresserad så skicka ett PM till mig! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
leemland
8/5/15, 9:35 PM
#3

Vill fortfarande ha hjälp här  inne . Någon Vänlig själ som skulle vilja hjälpa till och få igång sajten ? 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
8/30/15, 3:16 PM
#4

Behöver fortfarande någon Medarbetare. Någon vänlig själ som skulle vilja hjälpa till och få igång sajten ? Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

LookHanna
10/29/15, 3:03 PM
#5

Jag är Au Pair och kan tänka mig o hjälpa till om de behövs :)

  • Stanna upp och känn efter vad du vill, våga ta risker -
    Hörselskadad, kan säga va några gånger
leemland
10/30/15, 9:10 PM
#6

#5 Du får jättegärna bli Medarbetare om du vill 😃 
Lägger till dig imorgon då jag inte riktigt har tid just nu😛 Skicka gärna ett PM till mig så jag inte glömmer bort det 🤪

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: