7. Om iFokus

Medarbetare till Au-pair sökes

2014-11-27 19:15 #0 av: leemland

Söker nu en medarbetare som kan hjälpa mig få igång sajten . Glad

Jag ser gärna att medarbetaren har varit iväg som au-pair redan eller är iväg just nu.(kanske är i matchningsprossesen)  Skulle vilja att medarbetaren hjälper till att svara på eventuella frågor, starta nya trådar och göra någon ny artikel när den känner för det :) 

Så jag vill att medarbetaren: 

• Göra nya trådar 
  • Få fram en och annan artikel
  • Svara på frågor
  • Hjälpa till att få fart på siten helt enkelt Glad

Är någon intresserad så skicka ett PM till mig! Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2015-08-05 21:35 #3 av: leemland

Vill fortfarande ha hjälp här  inne . Någon Vänlig själ som skulle vilja hjälpa till och få igång sajten ? Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2015-08-30 15:16 #4 av: leemland

Behöver fortfarande någon medarbetare. Någon vänlig själ som skulle vilja hjälpa till och få igång sajten ? Glad 

/ J 

Anmäl
2015-10-29 15:03 #5 av: Chanela

Jag är Au Pair och kan tänka mig o hjälpa till om de behövs :)

- Stanna upp och känn efter vad du vill, våga ta risker - 

Medarbetare på Au Pair, Hobbyfotograf, bilder DeviantArt - Discord lover

Anmäl
2015-10-30 21:10 #6 av: leemland

#5 Du får jättegärna bli medarbetare om du vill Skrattar 
Lägger till dig imorgon då jag inte riktigt har tid just nuLipar Skicka gärna ett PM till mig så jag inte glömmer bort det Galen

/ J 

Anmäl