Annons:
Etikett3-australien-och-nya-zeeland
Läst 1249 ggr
Castiel.
11/18/14, 7:46 PM

AU pair i Australien

Har nyss sökt ett jobb som au pair i Brighton, Australien. Jag sökte igår, och idag ville dom se mitt CV samt att jag skulle skriva ett personligt brev (på engelska såklart), så jag antar att dom är intresserade av mig! Men tänker inte ropa hej förrän jag fått ett klart besked. Men är så taggad att åka till Australien och bo där i 1 år!!!

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
leemland
11/19/14, 3:26 PM
#1

Grattis va kul :) Hur åker du? (Förening eller privat) :) Berätta gärna hur de går :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Castiel.
11/20/14, 10:16 AM
#2

Föreningen som lagt ut det här jobbet på platsbanken heter AU-Pair World Agency och om jag inte har fel så är det en svensk förening. I annonsen stod det att dom fixar allt administrativt och alla avtal, men jag som söker jobbet måste själv skaffa visum för att få komma in i Australien och jobba där. Tror det hette typ working holiday visa eller något sånt. Finns så många visum nuförtiden. Och så måste jag se till att mitt pass fortfarande är giltigt, men annars så tror jag att dom står för det mesta. Kommer ju självklart få bo hos familjen som behöver hjälp och föreningen kommer nog fixa biljett dit och hem.

Men nu ska dom gå igenom mitt CV och personliga brev och sen kanske jag får lite mer information :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

leemland
11/20/14, 3:41 PM
#3

#2 Okej. Tror jag stött på de namnet någon gång :P Finns de fortfarande Au-pair annonser på AF sidan ? Jo de stämmer att de är Word and holiday visa du ska ha om du åker till Australien :) Hoppas du får svar snabbt :) Uppdatera gärna hur de går! :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
1/15/15, 3:31 PM
#4

Hur har det gått? 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Castiel.
1/15/15, 3:37 PM
#5

Dom hörde inte av sig.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

leemland
1/15/15, 4:26 PM
#6

#5 Va tråkigt 😕 Ska du söka nya familjer eller du har gett upp de ? 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Castiel.
1/15/15, 6:44 PM
#7

Det finns en familj till i Australien (tror jag det var) som hörde av sig till mig och ville prata mer på Skype, fast nu vet jag inte riktigt om jag vill…

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

leemland
1/15/15, 6:49 PM
#8

#7 Okej . 

Det ska ju kännas helt rätt och man ska va säker på sin sak tycker jag. Annars så blir de nog inte så bra.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: