Annons:
Etikett10-undersökningar
Läst 773 ggr
leemland
2014-05-04 20:10

Vad saknar ni från Sverige?(allt annat)

Det är lätt att hitta nya favoriter när man åkt iväg någon stans men alla har den där favoriten hemifrån. Vare sig det är mat eller ett ställe. 
Och när man inte är hemma och har tillgång till det när man vill så saknar man den vare sig man vill eller inte Lipar

Så finns det något ni saknar från Sverige? Lipar

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
leemland
2014-05-04 20:42
#1

Det jag saknade mest va nog min familj och mina närmsta vänner. Naturen på Irland va helt underbar så det saknade jag inte hemifrån 😉

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Denna kommentar har tagits bort.
leemland
2014-07-16 19:51
#3

Vad saknar/saknade ni?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Yoshiii
2014-07-25 20:09
#4

Min hund :( Hade inte ett av barnen varit allergisk, så hade jag fått ta med mig honom, och då hade jag troligen stannat längre! Det är inte lätt att hitta någon villig att passa en hund mycket längre än en sommar… Annars så saknar jag fri wi-fi, min stationära dator och att kunna använda varmvatten när jag vill… ;)

Vildavestern
2014-08-20 16:58
#5

Förutom det där uppenbara som familj och djur så saknade jag julmust och kexchoklad. Jag minns hur överlycklig jag blev när jag hittade rullar med marabouchoklad i någon konstig liten kiosk i London och i Chicago besöktes Erickson's delicatessen ganska ofta… 😉

Unfortunately, common sense isn't that common.

Calcifer
2014-08-20 17:05
#6

Jag är inte au pair nu men bor i England och det jag saknat mest (förutom vänner och familj) är svensk mat och hur störigt det är med korta rullband efter att man handlat mat. 😟


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Upp till toppen
Annons: