Annons:
Etikett7-om-ifokus
Läst 771 ggr
leemland
2014-05-04 20:00

Vad saknas på siten?

Finns det något ni saknar här inne på aupair.ifokus.se? Några artiklar ni skulle vilja ha gjorda, kategorier som behövs, länkar som saknas? 

Berätta då det för mig här ! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
93mli
2014-05-26 12:03
#2

Måste bara säga att jag tycker det verkar jätteroligt med denna sida! Har själv en del planer på att åka så. :D

Tänkte bara påpeka att du gärna får fixa i kategorierna, så att Sydamerika och Nordamerika står hopskrivet. 🙂

Sen vore det bra med artiklar om hur man går tillväga för att söka, kanske lite skillnader mellan att åka privat och via förmedling m.m. Men det där är väl säkert också sånt som kommer dyka upp allteftersom sidan växer.


leemland
2014-05-26 20:57
#3

Tack så mycket , kul att det uppskattas! 🙂 Har du frågor så bara ös på här inne 🤪

Det ska jag göra, tänkte inte på det faktiskt brukar skriva det separat 😛 Ska genast fixa det ! 

Jag har en liten artikel om det, den är inte helt färdig än för jag har personligen ingen koll på hur det är att åka med förmedling. Tänkte försöka få någon att hjälpa mig med det 🙂 HÄR hittar du den .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

93mli
2014-05-27 03:18
#4

#3 Ja, det ska jag göra!

Jaha, se där! Den missade jag visst :)


leemland
2014-08-26 20:49
#5

Tänkte lyfta fram denna tråden och höra med er vad ni saknar :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Calcifer
2014-08-27 15:02
#6

Nu har jag inte kollat igenom hela sajten så ber om ursäkt om detta redan finns!

Men det skulle nog vara jättebra med en nålad artikel som betar av vad som gäller kring att vara au pair i olika länder. Så behöver folk inte göra en massa trådar och ställa samma frågor och folk behöver inte upprepa sig utan kan hänvisa dit. T:ex då kring de olika reglerna, samt vilka länder man behöver visum osv.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
leemland
2014-08-27 19:14
#7

#6 Det har jag inte alls tänkt på. Bra förslag 👍 Det ska jag nog kunna klara av att göra 😛 Tack för förslaget ! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: