7. Om iFokus

Vad saknas på siten?

2014-05-04 20:00 #0 av: leemland

Finns det något ni saknar här inne på aupair.ifokus.se? Några artiklar ni skulle vilja ha gjorda, kategorier som behövs, länkar som saknas? 

Berätta då det för mig här ! Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2014-05-26 12:03 #2 av: 93mli

Måste bara säga att jag tycker det verkar jätteroligt med denna sida! Har själv en del planer på att åka så. :D

Tänkte bara påpeka att du gärna får fixa i kategorierna, så att Sydamerika och Nordamerika står hopskrivet. Glad

Sen vore det bra med artiklar om hur man går tillväga för att söka, kanske lite skillnader mellan att åka privat och via förmedling m.m. Men det där är väl säkert också sånt som kommer dyka upp allteftersom sidan växer. 

Anmäl
2014-05-26 20:57 #3 av: leemland

Tack så mycket , kul att det uppskattas! Glad Har du frågor så bara ös på här inne Galen

Det ska jag göra, tänkte inte på det faktiskt brukar skriva det separat Lipar Ska genast fixa det ! 

Jag har en liten artikel om det, den är inte helt färdig än för jag har personligen ingen koll på hur det är att åka med förmedling. Tänkte försöka få någon att hjälpa mig med det Glad HÄR hittar du den .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2014-05-27 03:18 #4 av: 93mli

#3 Ja, det ska jag göra!

Jaha, se där! Den missade jag visst :)

Anmäl
2014-08-26 20:49 #5 av: leemland

Tänkte lyfta fram denna tråden och höra med er vad ni saknar :) 

/ J 

Anmäl
2014-08-27 15:02 #6 av: Calcifer

Nu har jag inte kollat igenom hela sajten så ber om ursäkt om detta redan finns!

Men det skulle nog vara jättebra med en nålad artikel som betar av vad som gäller kring att vara au pair i olika länder. Så behöver folk inte göra en massa trådar och ställa samma frågor och folk behöver inte upprepa sig utan kan hänvisa dit. T:ex då kring de olika reglerna, samt vilka länder man behöver visum osv.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.