Annons:
Etikett8-övrigt
Läst 774 ggr
leemland
5/3/14, 2:11 PM

Positiva tråden #1

Dela med dig av något positivt som hänt dig idag :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
leemland
7/11/14, 1:32 PM
#1

Jag har börjat få så konstig musiksmak på sisståne :P 
Nu har jag plötsligt fastnat för De Vet Du . Märker att jag inte kan sluta le när jag lyssnar på deras låtar :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Yoshiii
7/25/14, 8:26 PM
#2

Idag vaknade jag av viskningar utanför min dörr, och rätt som det var så rusade alla tre barnen in i mitt rum och kastade sig på min säng, vi kittlades och skrattade massor :P Sen sa den yngsta pojken till mig: I love it when you are minding us!! Can't you stay with us forever and ever?! Såååå gulligt!! :D

leemland
7/25/14, 9:22 PM
#3

#2 Va kul :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
8/29/14, 9:44 PM
#4

Kan inte säga annat än älskar verkligen Miranda Hart 😂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: