Annons:
Etikett9-bloggar-och-länkar
Läst 1165 ggr
fotogymnast
8/18/15, 5:49 AM

Min blogg och tips om andras bloggar!

Hej på er!

Hittade nyss den här sidan och jag älskar den! Jag själv är just nu i Kalifornien, San Jose närmare bestämt, och bor tillsammans med mina kusiner. Jag benämner mig väl egentligen inte riktigt som "au-pair" men jag bor med dom och hjälper dom lite smått med vardagssysslor och ska så småningom, när jag lärt mig hitta och lärt mig trafiken, även hjälpa till att skjutsa mina kusiner mm. Så ja, man kan väl kanske säga att jag kanske är lite som en au-pair. 

Hursomhelst, jag tänkte dels säga att jag har en blogg där jag skriver om livet här, nouw.com/rebeccaiusa, sen tänkte jag också kolla om ni är några andra där ute som är au-pair och har en blogg ni vill dela med er av? Skulle vara jättekul att läsa lite om hur det går för andra som är i samma situation som mig!

Ha det bra! :)

Annons:
leemland
8/18/15, 9:58 AM
#1

Välkommen hit! 🙂 

Under länkar i ovankanten på sidan hittar du länkar till 2 personer som nu är iväg som au-pairer i USA 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: